salemziba

آموزش حفظ نکات سلامتی

salemziba

آموزش حفظ نکات سلامتی

  • ۰
  • ۰

به کمک روغن زیتون، موهای آسیب دیده و مجعد را درمان کنید. اگر موهایتان ضخیم و خشک شده اند، روغن زیتون می تواند رطوبت مورد نیاز مو را فراهم کرده و آن را بهبود بخشد. یاد بگیرید که چگونه با روغن زیتون، موهای خود را احیا کنید.

1- از روغن زیتون یک بار در هفته قبل از دوش گرفتن استفاده کنید. یک روز یا شب، زمانی که قصد رفتن به جایی ندارید، روغن زیتون را به موهای خود بمالید تا اثر کامل داشته باشد. لازم به ذکر است که بعد از شستن، ممکن است موها اندکی چرب باشند.

  • قبل از استفاده از روغن زیتون به موهای خود شامپو نزنید: اگر موهایتان تمیز باشد، اما شامپو استفاده نشده باشد، روغن بهتر تاثیر می گذارد. شامپو به عنوان یک منقبض کننده، مانع از اثرگذاری روغن روی مو می شود.
  • بهتر است که موها را قبل از استفاده از روغن زیتون شستشو داد. با این حال، موثر ترین تاکتیک این است که ابتدا روغن را اعمال کنید، سپس موهای خود را بشویید.

2- یک کاسه کوچک از روغن زیتون را در مایکروویو گرم کنید. همچنین می توانید از یک قابلمه روی اجاق‌گاز استفاده کنید، اما باید خیلی مراقب باشید که روغن بیش از حد گرم نشود. فقط به اندازه کافی گرم شود تا سیال‌تر شده و به اشباع کردن بهتر مو کمک کند.

3- مخلوطی از روغن زیتون، روغن بادام و تخم مرغ در نظر بگیرید. این ممکن است موها را درخشان تر و مواد مغذی از دست رفته را دوباره جایگزین کند. همچنین می توانید ترکیب روغن زیتون با سایر روغن های ضروری مانند روغن بادام، روغن چای و روغن جوجوبا را استفاده کنید. 

4- به تمام طول موهای خشک خود روغن زیتون بمالید. روغن را روی سر خود قرار دهید و از پوست تا نوک موها را کاملا ماساژ دهید. از مقدار زیادی روغن استفاده کنید.

  • این کار را در حمام یا جایی دیگر که برای تمیز کردن آسان است، انجام دهید. در حالت ایده آل در زیر دوش، داخل وان و یا در خارج از منزل ایستاده و لباس هایی را بپوشید که در صورت روغنی شدن ایرادی نداشته باشد.

قسمت دوم: شستن روغن زیتون

برای مطالعه بیشتر لینک زیر را در مرورگر خود باز کنید:

جدیدترین روش برای رشد سریع مو و تقویت پیاز با روغن زیتون

  • ۹۸/۰۱/۳۰
  • hasti molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی