salemziba

آموزش حفظ نکات سلامتی

salemziba

آموزش حفظ نکات سلامتی

  • ۰
  • ۰

از سلامت قلب گرفته تا حمایت از وضوح ذهنی – مزایای بالقوه سلامتی آب انار Biotta مطمئنا چشمگیر است! در اینجا از ۶ مزیت سلامتی شگفت انگیز آب انار، که توسط تحقیقات نیز پشتیبانی می شوند، صحبت می کنیم. این مطلب طبق آخرین تحقیقات پزشکی معتبر در اروپا نگارش شده است.

۱- سلامت گوارشی را بهبود می بخشد

آب انار به دلیل داشتن پتانسیل آنتی اکسیدانی بالا، شناخته شده است اما تحقیقات نشان می دهد که ممکن است دارای اثرات ضد التهابی نیز باشد. امروزه تصور می‌شود که التهاب بالینی یا افسردگی پایین بخشی از شرایط عمومی باشد، از جمله آن ‌هایی که IBS یا روده تحریک‌پذیر را تحت ‌تاثیر قرار می‌دهند.

یک بررسی در مقیاس بزرگ، که شامل مطالعات مختلف دیگر است و به بررسی انواع روش های آماده سازی انار، از جمله آب میوه می پردازد، کشف کرد که این میوه در اشکال مختلف خود قادر به انجام فعالیت ضد التهابی قابل توجهی در روده است.  این یک نتیجه چشمگیر است و مطمئنا دلیل خوبی برای این است که آب انار باید مورد توجه رژیم های ضد التهابی قرار گیرد.

۲- برای مفاصل مفید است

از داروهای ضد التهابی معمولا برای کمک به مدیریت درد عضلات و مفاصل استفاده می شود. با این حال، استفاده طولانی مدت از ضد التهاب های معمولی به تدریج با عوارض جانبی زیادی مرتبط است و به طور قابل فهم، مردم به طور فزاینده به دنبال گزینه های طبیعی تر هستند.  آزمایشات مقدماتی در آزمایش ‌هایin vitro نتایج امیدبخشی در مورد انار ارائه کرد.

مشخص شد که آب انار به طور طبیعی از وخامت و بدتر شدن غضروف در مفاصل، که در شرایط دژنراتیو مانند استئوآرتریت ۲ رخ می دهد، محافظت می کند. بنابراین می توان گفت که انار قادر است یک عنصر مهم باشد که این روندهای مخرب را کند بکند!

ادامه مطلب لینک زیر:

خواص آب انار برای کبد، خون و بدن + مضرات آن که باید بدانید!

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • hasti molaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی